Klachten
SOESV voert de examens zorgvuldig uit volgens de daarvoor vastgestelde procedures en met bijbehorende formulieren en protocollen. Ondanks die zorgvuldigheid is het mogelijk dat u toch niet tevreden bent. U hebt wellicht een klacht.
U kunt uw klacht, binnen 14 dagen na het examen, per e-mail sturen aan [email protected]. U krijgt van SOESV, zodra uw mail met de klacht is binnengekomen, een bevestigingsmail. Deze bevestigingsmail bevat het nummer waaronder uw klacht is ingeschreven en de datum waarop u uiterlijk onze reactie kunt verwachten. Klachten vergen vaak uitzoekwerk, maar u kunt rekenen op een reactie binnen drie weken.
Als u een klacht heeft over een theorie-examen, zullen wij deze voorleggen aan de constructiecommissie. Voor de praktijkexamens zullen wij ter controle contact opnemen met de betreffende examinator en/of dagvoorzitter. Mocht het nodig zijn dan wordt de klacht beoordeeld door de examencommissie. In uitzonderlijke gevallen wordt de klacht voorgelegd aan het bestuur van SOESV. Meer informatie over de behandeling van een klacht vindt u terug in artikel 9 van het Examenreglement.
Voor een zo spoedig mogelijke afhandeling verzoeken wij u de volgende gegevens te vermelden:
- Uw naam, adres en woonplaats;
- De gebeurtenis waarover u ontevreden bent (omschrijf de gebeurtenis, noem daarbij de datum en welk examen het betreft);
- De reden waarom u daarover ontevreden bent;
- Wat u het liefst als oplossing zou zien.